fbpx

Blog

5 tipů pro kamenné prodejny

Kamenné prodejny stále hrají významnou úlohu na trhu, ale jejich pozice je stále více ohrožována online obchody. Aby se kamenné prodejny mohly udržet konkurenceschopné, musí marketingově pracovat, aby jejich zákazníci byli spokojeni a cítili se vybízení k nákupu.

Zde je 5 tipů pro marketingovou strategii pro kamenné prodejny:

 

1. Promujte své produkty a služby.

Je důležité, abyste si uvědomili, že musíte své produkty a služby propagovat, abyste přilákali zákazníky. Sdílejte informace o svých produktech a službách na sociálních médiích a využívejte propagační akce, abyste upoutali pozornost. Jestli to bude na Instagramu, Facebooku nebo Pinterestu je už na vás. 

 

2. Podporujte místní komunitu.

Kamenné prodejny mohou podporovat místní komunitu tím, že se zapojí do místních charitativních akcí, propagují místní umělce nebo podporují místní sportovní týmy. Propojení se místní komunitou může poskytnout vaší kamenné prodejně více zákazníků. Nebojte se zapojit do místních slavností a dalších příležitostí, které dané město nabízí.

 

3. Udržujte své webové stránky aktualizované.

Udržování aktuálních informací na vašich webových stránkách může pomoci přilákat nové zákazníky. Aktualizujte své informace o produktech a službách, abyste lidem ukázali, že jste stále aktivní. Pokud nemáte webové stránky, aktualizujte případně profil na Googlu.

 

4. Poskytněte zákazníkům bezplatné služby.

Pro kamenné prodejny je důležité, aby zákazníkům poskytovaly bezplatné služby, jako je například poradenství, drobné občerstvení (už jen voda k dispozici pro zákazníky je velké plus). Tímto způsobem můžete získat více zákazníků a dosáhnout lepšího prodeje.

 

5. Udržujte si dobrý vztah se zákazníky.

Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky je pro kamenné prodejny důležité. Udržujte si dobrý vztah se svými stávajícími zákazníky, poskytujte jim slevy a bonusy a udržujte si s nimi komunikaci.

 

Těchto 5 tipů pro kamenné prodejny vám pomůže vybudovat silnou marketingovou strategii pro vaši kamennou prodejnu. Ujistěte se, že se zaměříte na budování silných vztahů se zákazníky, podporujete místní komunitu a poskytujete zákazníkům bezplatné služby, abyste získali více zákazníků.

Pokud byste si s něčím nevěděli rady, tak nás neváhejte kontaktovat.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Další články...